Pagina instellingen

Tekstgrootte

  • Home
  • School School
    Aanmelden Nieuws Opvang Team Schooltijden Vakanties en studiedagen Stichting Agora Werken bij Agora Contact Schoolgids Gezonde school
  • Onderwijs Onderwijs
    Visie Onderwijs Brede vorming Burgerschap Muziek Taal Thematisch onderwijs Passend onderwijs Kwaliteit Schooladvies Veiligheid Extra activiteiten Verlengde leertijd
  • Ouders Ouders
    Ouderbetrokkenheid Medezeggenschap Klachten Privacy Verlof Informatie Hulp voor ouders Brugfunctionaris
  • Impressies Impressies
    Foto's

Klachten

Klachten

Taal

Muziek

Burgerschap

Thematisch onderwijs

Klachten   

Ervaart u een probleem op of met een van onze scholen? Probeer er eerst samen met de betrokkene(n) uit te komen. Heeft u hier hulp bij nodig of weet u niet wat nu de juiste stap is om te zetten, neem dan contact op met de vertrouwenspersoon van Agora. Dat is mevrouw Bernadette Hes. De vertrouwenspersoon is onafhankelijk en niet aan de school verbonden. Mevrouw Hes is bereikbaar via het mailadres info@in-b-tweenadvies.nl.

Komt u er met de school, ook na contact met de directeur, niet uit? Dan kunt u het probleem c.q. uw klacht kenbaar maken bij het bestuur van de school,  Agora. U kunt dat doen door het invullen van het klachtenformulier *. De vertrouwenspersoon kan u eventueel helpen om uw klacht op papier te zetten. 

Lees de volledige klachtenregeling

* het klachtenformulier downloaden, invullen (en/of opslaan op uw device) en mailen aan secretariaat@agora.nu.


Een klacht

Als u een klacht heeft kijken wij in eerste instantie of uw klacht binnen de school kan worden opgelost. U bespreekt een klacht eerst met de leerkracht: bijvoorbeeld over de begeleiding van uw kind, over een strafmaatregel of over een voorval op school. Komt u er samen niet uit, dan kunt u contact opnemen met de directie of met de contactpersoon op school.

Vertrouwenspersonen

Onze school heeft twee contactpersonen die zijn benoemd door de directie. Een contactpersoon ondersteunt u bij het indienen van de klacht, maar houdt zich niet met de inhoud van de klacht bezig. U kunt de klacht in vertrouwen bespreken met de contactpersoon en samen bepalen hoe de klacht het beste behandeld 
kan worden. Dat kan een doorverwijzing zijn naar de externe vertrouwenspersoon, naar de directie of naar de landelijke klachtencommissie. Voor onze school zijn de volgende contactpersonen benoemd:

Schoolcontactpersonen:

Hannan El Kalfi
Postadres: Schaarsven 2A 1504 AS Zaandam

Gavin van Looijen
Postadres: Jonge Arnoldusstraat 37 1501 VR Zaandam

Graag met duidelijke vermelding vertrouwelijk op de envelop! Mailadres: schoolcontactpersoon@gmail.com

CBS Tamarinde

Locatie SV
Schaarsven 2 A
1504 AS Zaandam

075 2010134

info@tamarinde.nl

Directeur: Susan Herrings

 

Locatie JA
Jonge Arnoldusstraat 37 
1501 VR Zaandam 
075 2010143 

Algemeen

© 2019 Basisschool Tamarinde
Alle rechten voorbehouden.

Onderdeel van Agora
stichting voor bijzonder primair onderwijs in de Zaanstreek

Privacy verklaring

  • Cookie instellingen

Powered by Social Schools