Klachten
Ervaart u een probleem op of met een van onze scholen? Probeer er eerst samen met de betrokkene(n) uit te komen. Heeft u hier hulp bij nodig of weet u niet wat nu de juiste stap is om te zetten, neem dan contact op met de vertrouwenspersoon van Agora. Dat is mevrouw Bernadette Hes. De vertrouwenspersoon is onafhankelijk en niet aan de school verbonden. Mevrouw Hes is bereikbaar via het mailadres info@in-b-tweenadvies.nl.
Komt u er met de school, ook na contact met de directeur, niet uit? Dan kunt u het probleem c.q. uw klacht kenbaar maken bij het bestuur van de school, Agora. U kunt dat doen door het invullen van het klachtenformulier *. De vertrouwenspersoon kan u eventueel helpen om uw klacht op papier te zetten.
Lees de volledige klachtenregeling
* het klachtenformulier downloaden, invullen (en/of opslaan op uw device) en mailen aan secretariaat@agora.nu.
Een klacht
Als u een klacht heeft kijken wij in eerste instantie of uw klacht binnen de school kan worden opgelost. U bespreekt een klacht eerst met de leerkracht: bijvoorbeeld over de begeleiding van uw kind, over een strafmaatregel of over een voorval op school. Komt u er samen niet uit, dan kunt u contact opnemen met de directie of met de contactpersoon op school.
Vertrouwenspersonen
Onze school heeft twee contactpersonen die zijn benoemd door de directie. Een contactpersoon ondersteunt u bij het indienen van de klacht, maar houdt zich niet met de inhoud van de klacht bezig. U kunt de klacht in vertrouwen bespreken met de contactpersoon en samen bepalen hoe de klacht het beste behandeld
kan worden. Dat kan een doorverwijzing zijn naar de externe vertrouwenspersoon, naar de directie of naar de landelijke klachtencommissie. Voor onze school zijn de volgende contactpersonen benoemd:
Schoolcontactpersonen:
Hannan El Kalfi
Postadres: Schaarsven 2A 1504 AS Zaandam
Gavin van Looijen
Postadres: Jonge Arnoldusstraat 37 1501 VR Zaandam
Graag met duidelijke vermelding vertrouwelijk op de envelop! Mailadres: schoolcontactpersoon@gmail.com